Publicat per

PAC1: Disseny Universal

PAC1:Disseny Universal

Selecciona i descriu un espai:

L’espai que he escollit per aquesta activitat és el supermercat Aldi, situada a la Carretera de Matadepera, 224 Terrassa.

Aquest espai va obrir les portes el 2 de Novembre del 2015.

Consta d’una dimensió de 1.200 m² distribuïdes en diferents espais oberts, té més de 30 empleats i és un punt de trobada de molta gent, que interactuen entre ells/es i amb els diferents elements de l’espai.

Per què he escollit aquest espai?

El supermercat Aldi és un edifici que forma part de la meva ciutat, on tinc i tindre lliure accés dins de l’horari preestablert de l’espai i és troba a prop de casa meva, i és un lloc que hi vaig un cop per setmana.

És un espai on hi ha molta gent, però depèn de l’hora és tranquil, on podré fotografiar, observar i prendre algunes mesures sense problemes de molestar a la gent, ja que és un supermercat i un espai molt ampli.

Trobem diversos espais com per exemple punts de congelats, passadissos d’alimentació, apartats de caixes (caixeres/s), peixateria, carnisseria, farmàcia… Per tant, serà un espai amb gran interacció entre diverses persones de totes les edats i perfils, també em permetrà veure com les persones interaccionen amb els diferents elements de l’espai.

Fotografies de l’espai

Un plànol

Debat1el PAC1: Disseny Universal

1. Mireia Puig Poch says:

L’activitat és encertada i l’espai també, tot i que és força gran i ja aniràs focalitzant. A la memòria hauries també de donar importància a la planta, que es vagi bé cada zona. Procura ser generosa en les descripcions, ja que part de l’exercici passa per saber aguditzar la mirada crítica que tota persona dissenyadora ha de tenir.